Alla inlägg under november 2009

Av Ida - 9 november 2009 20:22

Ligger som bäst i sängen på vandrarhemmet i den främmande staden. Har idag börjat på min tredje praktikvecka och resten av tiden (från och med imorgon) kommer jag att husera i en bekants lägenhet.


Känns verkligen konstigt att vara i en främmande stad. Funderade på det medan jag strövade runt på prisma för att handla lite mat här på eftermiddagen. Ingen vet var jag egentligen bor, att jag inte på riktigt hör hemma här. Lustig känsla verkligen, njöt av att gå runt och "se ut som jag visste vad jag höll på med" hehe!


Kommer alltså hem först på fredag denna vecka. Saknar redan alla min små och stora hårbollarGråter Nåja, hela praktiken har jag intalat mig att dessa veckor inte är något i förhållande til ett liv (får vi hoppas). Försöker därför bara njuta ullt ut av nya människor, intryck och platser!


Kommer i lägenheten att vara utan internet, usch, hemska tanke!! Meen, förhoppningsvis kommer då gradukreativiteten att flöda och sida efter sida produceras i rasande tempo.


Nu skall jag smurfa lite, se på nelaonen och njuta av att sova till 08.00 imorgon!


God natt allaCool

Av Ida - 7 november 2009 15:45

Sitter i köket och jobbar med gradun. Den ständiga arbetsuppgiftenCool. Jobbar som bäst med mina resultat som jag hoppas få grymt bra ordning på nu över helgen, annars blir jag knäpp!!!


Har idag pysslat med lite det ena och det andra. Släppt ut hästarna, träffat Pia och Bo, varit barnvakt åt Bo:) skrivit-läst-skrivit igen, tvättat, o.s.v Ja, det vanliga som kommer på köpet med ett eget hem.


Imorgon blir det smörgåstårta hos morfar, mumselimums!Tungan ute Borde också köra hö i något skede, frågan är bara när...


Nu skall jag fortsätta, måst röra i risgrytan.

Ovido - Quiz & Flashcards