Alla inlägg under januari 2009

Av Ida - 6 januari 2009 23:17

Det nya året har anlänt, 2009, shit jag kommer fortfarande inte över att det faktiskt för inte alls länge sen var milennieskifte..


Jag och rottisarna längtar efter mera snö! Molly och jag inledde här om kvällen projektet att kunna dra sparkstöttingen. Projektet började ju då förstås med att hämta en sparkstötting från morfar. Jepp jepp, det blir väl inga problem tänkte jag. Enda grejen var att jag hade glömt hur stoora de faktiskt är, våra vänner "sparkarna". Det måste ha sett roligt ut när vi slutligen gav oss iväg från morfar. Jag hade klämt in sparken i bakluckan med medarna genom hundgallret in i baksätet. Självklart gick det ju inte att få fast bakluckan, den var öppen ca en halv meter coh fastbunden med ett koppel. I förarsätet på bilen satt jag och fröken rottweiler själv i passagerarsätet:)


Milou och katterna hälsar också!


Thyra myran och jag börjar sakteliga känna varandra mer och mer. Hon är verkligen en stor personlighet! Jag tror inte att ett år kan räknas som det minsta lång tid för oss båda att börja fungera tillsammans så att jag kan säga att jag "känner" min häst. Jag är dock väldigt nöjd med min fina pålle:) 

Ovido - Quiz & Flashcards